Nu uppdaterar jag!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag känner att jag måste skriva någonting. Sitter i soffan med Martina nu, med tre datorer. Martina har fått en ny och min har kommit, men det är inte ordnat än med internet. Jag kommer ju inte ordna det så vi får se hur länge det dröjer. Tills vidare får ni stå ut med att det inte uppdateras här så ofta. Inte för att jag tror att så många bryr sig :P

Jag kanske borde skriva något om inflyttningsfesten i fredags. Jag var så uppe i varv att jag inte hann peppa upp mig själv för fest. Men det blev trevligt ändå. Det bästa av allt var ju att Sally klev in genom dörren! :D Kom hem på riktigt nu då!!! :( Det blev lite för mycket snack om LCHF (orka prata om sånna seriösa grejer på fest :P Det tycker jag inte att vi gör om) Det blev lite för lite snack med Fredrik om vår gemensamma musiksmak. Sen var det lite för mycket folk tror jag. För man ville prata med alla, men det hanns helt enkelt inte med!

Jag köpte första julklapparna idag! Det är typ rekord, så här tidigt tror jag aldrig att jag köpt en julklapp förut. Konstigt egentligen eftersom jag är helt emot att redan nu börja julpynta, julbaka, och framförallt äta sånt som är bakat redan. Och glögg! Inte tillåtet. Det är ju så uttjajatat då när julafton väl kommer. Fast det är kanske inte egentligen själva julafton som man längtar till. För det är i princip samma grej varje år, eller är det bara jag som känner så. Det är kanske så att det är just det, allt det som händer innan Kalle börjar klockan 15. Allt stök och bök, allt pysslande och inhandlandet av julklapparna! Kanske skulle jag ta vara på alla dessa dagar innan jul innan dom är passé. Jag köpte faktiskt allt papper och så som jag ska använda till årets upplaga av julkort. Ska försöka göra dom lite annorrlunda i år. Byta stil liksom :P Intresseklubben antecknar :P

Jag borde sova nu. Allt är precis í sin ordning alltså. Massa borden. Inatt blev en sån där jobbig en, men alldeles för lite sömn. Hade planer på att äntligen få vara ledig, så jag gick och la mig extra sent. Varför blir jag alltid väckt av något jobb just dom dagarna? Ska jobba imorgon och på fredag med, så vi får se när jag hinner med mitt liv. KFUM-kakan ska hinnas med  innan söndag också när det är div.1 match på campus mot Norsjö. Lördagen ska spenderas i Norsjö med div.2 laget. Det kommer sluta med att jag står och bakar den på fredagkväll. Jag önskar verkligen inte att det blir så. Jag vill hitta på något med någon. Ring mig vettja :) Då har jag något att skylla på, eller så ska jag inte säga. Då har jag en anledning till att ta tag i den imorgon, före eller efter träningen, typ.

Nu ska jag gå iväg bort mitt rum, lyssna på en skiva som jag inte har en aning om vad det är för musik på, men jag är övertygad om att den kommer vara kanonbra!

Sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag bryr mig faktiskt..



jag kommer till dej nästa vecka, så är beredd (A)

2008-11-27 @ 11:33:30
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: Sally

om två helger är jag hemma på riktigt, då ska vi umgås och mysa =)

2008-11-30 @ 15:09:21
URL: http://sho0905.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0