Datorjävlalös

Det är jag det. Men det gör faktiskt inte mig så mycket. Verkar irritera vissa andra mer.
Även om jag hade haft en dator så skulle jag typ inte hunnit med den senaste veckan. Idag är första lediga dagen denna vecka. Det känns som att det enda jag har gjort är att stressad cyklat mellan jobben i veckan + att jag sprungit runt på stan som världens fjortis. Har varit så mycket att ordna och fixa med. Ni vet hur jag är, jag vill så gärna ha varje liten detalj klar innan imorgon då det blir inflyttningsfest. Det dryga månaden sedan jag festade, och den festen var ju inte ens särskilt mycket till fest, alls. Så det känns som att det är ok, jag får festa imorgon. Det blir dessutom en härlig och spännande blandning av folk.
Jag börjar jobba halv åtta imorgon. Därför hade jag planerat att lägga mig tidigt ikväll. Det gick som vanligt det. Men ikväll har jag faktiskt gjort någonting vettigt (fötutom att träna alltså) Men allt är långtifrån klart, och det ska jag hinna göra imorgon, efter jag slutat halv fyra men innan alla kommer. Goodluck Chuck. Dessutom hade jag planer på att klä ut mig till tjej imorgon. Vilket innebär att det måste duschas, sminkas och fixas med håret. Så bli inte förskräckt om jag står i endast strumpbyxor med en handduk på huvudet och bara har ett öga sminkat om du är en av dom som har planer på att kliva in genom vår dörr imorgon. 

Nu ska jag släcka ner datorn som jag fått låna av min kära kombo (en egen dator är på gång), slita bort överkastet, kaaanske gå och borsta tänderna (kändes ovanligt jobbigt) och blunda och verkligen LADDA batterierna för imorgon. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag tyckte om kaffe, livet måste ju bli så mycket enklare då?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Socker funkar oxå ;) Jag kan inte komma ikväll Ska på midag och sen kommer Liv att ska sova så det blir slite knepigt... =/ Men det kommer väl fler fester hoppas jag :p

2008-11-21 @ 14:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0