Varför gick tiden så fort?

Och varför kan jag inte kliva upp på mornarna? För att jag inte kan gå och lägga mig på kvällarna.
Igår blev det sent för vi skulle se ett avsnitt av Fringe. Men jag trodde ju inte att det var lika långt som en hel film!? Varför berättade inte den som tipsade mig om den serien det? :O Men det var lugnt, frånsett att jag som vanligt inte riktigt fattade vad som hände i slutet :P

Jag har börjat acceptera att det är vinter. Så nu är jag sugen på pulka och skriller! :D
Vad jag däremot inte accepterat än är att jag bara kommer ha en enda spelledig helg i vår. Det suger ju en aaaaning. Vi kör igång hårt med Göteborg och Falköping nu om dryga veckan. Det blir iofs kul, FLYGA FLYGPLAN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0