Jo tjena

att jag la mig igår när jag sa att jag skulle göra det, sådär vid 22.00. Tror att jag somnade kring halv 2 inatt, vilket jag fick ångra. Vaknade i panik och tittade på klockan: 07.49, jo, visst fan har jag försovit mig, och jag skulle börja klockan 08.00. Men jag är snabb om jag måste, tro det eller ej. För hör och häpna, klockan 08.04 klev jag in genom dörren på jobbet! Men säg det inte till farbror polisen, för det gick lite fort där på E-fyran mellan Kåge och stan.

Tog saken i egna händer och ringde chefen idag, blir ingen inskolning denna vecka, men möjligtvis nästa. Det ser jag i så fall fram emot.

För övrigt så tog jag tag i en annan sak igår, gick in på Telia-butiken och beställde hem en telefon, ska vara där på måndag. Min mamma kommer inte bli glad, för jag behöver inte en ny telefon. Vilket är sant, min nuvarande fungerar, det gör den, inte hur bra som helst, bl.a. så är batteriet helt kört, men det är ju bara att ladda typ varje natt. Jag har varit sugen hela sommaren, och nu kände jag att jag har råd och kanske förtjänar en :P
Senaste gångerna jag har bytt är för att jag först glömde den i väggen på laddning på T-cenralen för ca2,5 år sedan, sen blev den stulen ur mitt skåp på skolan för 2 år sedan. Jag bytte som aldrig upp mig utan köpte en likvärdig båda gångerna.
Så nu har snart min lillasyster ingenting att mobba mig för längre :)

Nu ska jag ta tag i städningen av huset, det är ju torsdag igen. Sedan blir det att laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0