Jag älskar mitt jobb

I söndags jobbade jag 07.30-16.00. Sen ringde en och berättade att hon var sjuk, det slutade med att jag jobbade till 21.30. Så jobb i 14 timmar. Hade en rast på 1,5 timme, men då passade jag på att baka till kvällsfikat.
Idag jobbade jag 8-12, och när PK:n började klockan 12 kändes det som att dom behövde mig som varit där hela sommaren, så jag stannade gladeligen till 15.30. För min del kanske just det var ovärt, men då fick jag träffa chefen och vi bestämde att jag mest troligt ska inskolas på ett annat ställe nu i veckan. Så det blir ju kul :) Lätt värt då att stanna i 3,5 timmar!

Kommentarer
Postat av: T

Mitt rekord hittills är att jobba 16,5 h.. sen vara på plats 7,5 h senare och jobba 14 h därefter. Det var en smula övertid! :}

2008-08-30 @ 00:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0