If you want me

it takes more than a wink, and more than a twink and more than you think.

Dagen blev inte som jag trodde. Chefen ringde inte, så ingen inskolning idag, får se när det blir. Nästan lika skönt, ta igen mig lite ikväll för att sedan gå upp och jobba imorgon. Fick lördag natt idag, får se hur jag löser det om det blir att inskolas på nya stället inför helgen då dom behöver någon som jobbar på söndag. Ett som är säkert är att jag jobbar i helgen iaf, 07.30 - 12.00 lördag och eventullt natten 21.00 - 07.15, om det inte blir någon inskolning innan helgen, för då ska jag som sagt jobba där på söndag, 11.00 -20.30(?)

Sandra i sällskap med Sara har inte för så länge sen kommit fram till Mo i Rana. Hoppas allt gick bra och att ni får det kanon, trots att jag är lite skeptisk till om jag skulle palla det där jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0