Det tog bara, ett halvår?

Idag blev äntligen tavlan till min syster klar. Skäms på mig som inte målat klart den tidigare!
Började direkt med en ny tavla :) Inte i närheten lika detaljrik som systers, så det ska omöjligt kunna ta lika lång tid. Även med tanke på att jag inte gör någonting de dagar som jag inte jobbar, nej för nu är man arbetssökande som det så fint ska kallas. Fast jag skulle kalla mig arbetslös, eftersom jag inte söker arbeten än. Men jag är på god väg, snart är mitt CV klart, bara det personliga brevet kvar då  : /

Blir alltså endast jobb lördag i helgen, 07.30 - 12.00 och sedan ut på natten 21.00 - 07.15. Hade tänkt försöka sova timmarna mellan passen, så stör mig inte. Detsamma gäller självklart söndag förmiddag, för då har jag heller inga planer på att vara vaken.
Imorgon kväll får vi se vad som händer, Lais hej-då-fest, eller bio med Hanna? :O En sak som är säker är att jag ska försöka hålla mig vaken länge, så att jag kan sova under dagen på Lördag.

Förresten, ska försöka komma ihåg att lägga in en bild på tavlan :)

Kommentarer
Postat av: lilla syster

måste bara tacka och buda syster för tavlan, riktigt fin. men tiden? vi kan väl säga att du lagt ner "mycket tid" på denna tavla. tak än en gång, den hänger fint på min vägg.



p.s jag kan stava ! fick faktiskt mvg i 9:an i svenska :} i know u loooooove me.

2008-08-29 @ 22:05:12
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0