Fy för chips och godis, tacka vet jag nikotin.

Det var så lätt sist med Cambridge. Då var jag hemma i huset. Mamma och Kenneth åkte till Holafors för 3 veckor samma dag som jag började. Vilket betydde en rätt tom kyl, men framför allt inte något folk runt i kring som äter hela tiden. Inte vad som känns som hela tiden i alla fall.
Här sitter jag tillsammans med folk i en matsal som alla äter medan jag i bästa fall har en milk(water)shake i min shaker under dagarna, och efter jobbet lagar jag mat åt alla utom mig själv, och efter det är det alltid någon som äter godis eller chips.
Tack snälla du som uppfann snuset och du som kom på idén med nikotin. Jag behöver det verkligen i detta läge. Tacka vet jag också att jag har så lätt för att sluta med det sen igen.




Detta var dagens erkännande.
Sorry mum for disappointing you. Hope you'll forgive me.

Nu är det godnatt för min del. Känns som att klockan är 3 timmar över läggdags. Dom andra är uppe fortfarande, men jag pallar inte att vara det längre.


Kommentarer
Postat av: Ika

Jag tackar också Gud för snuset, det hjälper iaf mot sötsug!

2010-09-29 @ 21:57:37
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0