17 timmar

kvar i Skellefteå ungefär.

Maten och allt annat är köpt och klart. Jag har försökt packa den smart så allt ska få plats i bilen.
Har ännu inte packat in det i bilen, först ska vinterdäcken på.

Kvar att göra nu är att:
- packa de sista sakerna. Dator, kamera, böcker, skor, smink osv.
(Ska bara komma på något smart att packa allt det i först)
- Åka och förtidsrösta.
- Byta däck på bilen.
- Packa in i bilen.
- Göra snyggt och städa nere i källaren.
- Sova?

Mike, Kerry och hela konkarongen med Nya Zeeländare är på plats i Bjerka.
Dom har redan hunnit lägga upp massor med bilder bara från resan dit på facebook. När jag tittade på dom föll poletten ner på riktigt, att imorgon får jag se och krama dom igen. Krama hårt!


Shanan, Kerry och Mike. Jag snodde bilden av kerry, bara sådär. He wont mind, I hope!

Fyfan. Vi åker imorgon. IMORGON. Det som nyss var flera flera månader kvar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag påbörjade min viktnedgång -08 och höll på som mest mellan oktober till feb -09, då hade jag tappat 15 kilo. Sen har jag haft uppehåll & grisat och sen bantat lite då och då, så tog mig ungefär 2 år:)

2010-09-02 @ 16:53:04
URL: http://foretjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0