Tjejer kan inte ha för mycket käder har jag hört...

antingen så har jag hört fel, eller så är jag ingen tjej!

Jag vet att jag har mycket kläder. Men jag har inte insett det på riktigt förrän idag.
Har stortvättat de senaste 2 dagarna. Nu är vartenda plagg som jag äger förutom trosorna och sockarna jag har på mig klassade som rena. Och allt ryms inte i garderoben, (halvviktigt att tillägga är att jag har en walk in closet)! Jag förstår inte hur jag lyckas trots att jag rensar ur garderoben minst 2 gånger per år?







Det roliga är att den inte ens syns på bilderna hur mycket det är. Det som hänger är bara överdelar och klänningar. Finns i lådorna och bakom skynket också :P
Och på golvet står påsar med ren tvätt som inte ryms + att jag har rensat ut två kassar med kläder som ska bort.
Men, eftersom jag inte har hört fel och är 100% säker på att jag är tjej så måste jag bara berätta, att ibland känns det ändå som att jag inte har några kläder.

Kommentarer
Postat av: Sally

haha, du kan ju inte ha storstädat garderoben! Kom och titta på min så får du se storstädning, för där finns inget numera. Haha, det är nog därför det gick relativt fort att bestämma vilka kläder jag ska skicka till Nz! :)

2010-11-17 @ 18:30:30
Postat av: Tessan

2010-11-17 @ 18:53:03
Postat av: Tessan

Jag förstår hur de är!;) men jag tror jag har plats över så om du har något över så;) haha

2010-11-17 @ 18:54:17
Postat av: elin

Jag kan gärna komma över och "hjälpa till att rensa" ;)

2010-11-17 @ 19:06:26
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

OMG vilken garderob :o trodde jag hade mkt men du bräcker mig ordentligt :D men de är härligt med mkt kläder ;)

2010-11-18 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0