Det känns inte som måndag

då man slutar långt innan lunch. 300 får hade vi idag, och hade inte linan stoppats så mycket innan frukost hade vi hunnit alla innan den utan problem.
Så innan lunch gjorde jag bort att duscha, därefter begav jag mig hemåt för att packa. Packa för att åka hem.
Första dagen på sista veckan är här, och jag har precis dragit igen dragedjan på den första väskan. Nu återstår bara några stycken. Men, det blir nog inte så mycket mer packande idag. Nu ska jag ta med mig kameran min och gå ut i "det fina vädret" (det är egentligen emot mina principer att tycka att det är fint väder då det är snö ute, men det är faktiskt himla vackert med all nyfallen snö i träden och solen som lyser på dem) och fota litegrann.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tänk att du snart är hemma så jag får rå om dig ett tag :-)) Jag längtar tokmycket efter dig!!



hoppas bilderna blir fina- det är vackert här oxå med den lilla snö vi har...skottar du om det kommer mycket ;-)...???

kraaaaaaaaaaam

2010-11-09 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0